ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

για LamiaDelivery
Συχνές Ερωτήσεις LamiaDelivery


Για απορίες σχετικά με τις ηλεκτρονικές πληρωμές πατήστε εδώ

Τι είναι το LamiaDelivery;

Ένα Delivery APP από τη Λαμία... για τη Λαμία! Το LamiaDelivery, σε συνδέει με τα delivery της πόλης ενώ ταυτόχρονα μοιράζει άπαιχτα δώρα όπως iPhone 14 Pro, PS5, και 600€ βενζίνης! Η νέα εφαρμογή, έρχεται να απαντήσει σε ένα ερώτημα που προβληματίζει αρκετές πόλεις της χώρας: Μπορεί μια πόλη να οργανώσει από μόνη της το delivery, ώστε μόνιμα να δίνει δώρα και επιβραβεύσεις... αποκλειστικά σε τοπικό επίπεδο ??? Εμείς λέμε ΝΑΙ, η Λαμία ΜΠΟΡΕΙ! Για αυτό και ξεκινάμε αυτό το νέο Λαμιώτικο Delivery APP γεμάτο με δωράρες και επιβραβεύσεις αποκλειστικά για την πόλη μας! Στόχος του APP ειναι μέσα από τη στήριξη του κόσμου, να προσφέρουμε τέτοιες δωράρες σε μόνιμη βάση!

Τι κερδίζω χρησιμοποιώντας το LamiaDelivery;

Έχουμε στήσει ένα ανταποδοτικό σύστημα με επιβραβεύσεις δώρων & κουπόνια για όσους στηρίζουν το APP με τις παραγγελίες τους. Μάθε περισσότερα πατώντας εδώ.

Τι μπορώ να παραγγείλω μέσα από το LamiaDelivery;

Σουβλάκι, πίτσα, burger, καφέ, κρέπα, μαγειρευτά και ό,τι άλλο σχετίζεται με το delivery φαγητού. Παραγγέλνοντας από το APP, βλέπεις μέσα σε λίγα λεπτά την παραγγελία να έρχεται στην πόρτα σου!

Πως μπορώ να χρησιμοποιήσω το LamiaDelivery;

Λειτουργούμε αποκλειστικά ως APP για Android & iOS! Για να ξεκινήσεις δεν έχεις παρά να κατεβάσεις το APP μας, πατώντας εδώ.

 

 

Πως ξέρω αν το κατάστημα έλαβε την παραγγελία μου;

Μόλις ολοκληρώσεις την παραγγελία σου, αυτή μεταφέρεται επιτόπου στο κατάστημα και εσύ αναμένεις την απάντησή του η οποία διαρκεί από 0-2 λεπτά.

Μόλις το κατάστημα απαντήσει, εσύ ενημερώνεσαι για τον εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης. Όλα γίνονται αυτόματα και εσύ γνωρίζεις άμεσα το αποτέλεσμα της παραγγελίας σου.

Τι κόστος έχει η χρήση του LamiaDelivery;

Κανένα! το LamiaDelivery δεν χρεώνει τους πελάτες του για τη διαδικασία της παραγγελίας. Η χρήση είναι δωρεάν.

 
Τι γίνεται αν έχω πρόβλημα με την παραγγελία μου;

Ο πιο γρήγορος τρόπος για να λύσεις κάποιο πρόβλημα, είναι να επικοινωνήσεις απευθείας με το κατάστημα που έκανες την παραγγελία.

Μόλις πραγματοποιήσεις μία παραγγελία, ενημερώνεσαι για την κατάστασή της αλλά και για το τηλέφωνο επικοινωνίας του καταστήματος για να το χρησιμοποιήσεις σε περίπτωση που χρειάζεσαι κάποια αλλαγή.

Βέβαια, και εμείς ειμαστε διαθέσιμοι για εσένα όλη τη μέρα από νωρίς το πρωί έως αργά το βράδυ ώστε να σε εξυπηρετήσουμε σε ότι προκύψει! Αρκεί να επικοινωνήσεις μαζί μας μέσα από την φόρμα επικοινωνίας ή να μας στείλεις μήνυμα στα Social μας. 

 
Πως αξιολογώ τη παραγγελία μου;

Για να αφήσεις μια αξιολόγηση σε συνεργαζόμενο κατάστημα, θα πρέπει να έχεις πραγματοποιήσει κάποια παραγγελία από αυτό. Μετά από κάθε παραγγελία, μπορείς να την αξιολογήσεις μέσα από το σχετικό link "αξιολόγησης" που θα βρεις στην ενότητα "Παραγγελίες" στον λογαριασμό σου. Σε αυτή τη φάση, δικαίωμα αξιολόγησης έχουν μόνο όσες παραγγελίες έχουν γίνει από εγγεγραμμένους χρήστες.

Πως μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Αν πραγματοποίησες μια παραγγελία και έλαβες θετική απάντηση από το κατάστημα, τότε ο μόνος τρόπος για να την ακυρώσεις, είναι να τηλεφωνήσεις απευθείας στο κατάστημα για να το ενημερώσεις σχετικά.

Διαθέτω ένα εκπτωτικό κουπόνι. Που μπορώ να το χρησιμοποιήσω;

Αν διαθέτεις κάποιο εκπτωτικό κουπόνι, τότε μπορείς να το χρησιμοποιήσεις στο τελικό στάδιο της παραγγελίας σου, που βρίσκεται στη σελίδα ολοκλήρωσης. Πληκτρολόγησε τον κωδικό του κουπονιού στο αντίστοιχο πεδίο και θα το δεις να αφαιρείται από το τελικό σύνολο.

Πως πληρώνω τη παραγγελία μου;

Μπορείς να πληρώσεις με κάρτα ή με μετρητά κατά τη παράδοση. Ο τρόπος πληρωμής με κάρτα διατίθεται για όσα καταστήματα αποδέχονται πληρωμές με κάρτα (Για απορίες σχετικά με τις ηλεκτρονικές πληρωμές πατήστε εδώ). Σε περόπτωση που επιλέξετε πληρωμή με μετρήτά, η πληρωμή θα γίνει κατά την παράδοση της παραγγελίας από το delivery στον χώρο σας.